+48 608799623   

Reklamacje

PKB GROT dołoży wszelkich starań, by przekazywane Państwu tłumaczenia były nienaganne.

Ponieważ w każdej dziedzinie ludzkiej działalności mogą jednak wyniknąć błędy (zawinione I niezawinione), przedstawiamy Państwu sposób składania reklamacji.

Tłumaczenia zwykłe

Tłumaczenia zwykle wykonywane są i wysyłane do Państwa jako pliki WORD, stąd też łatwo i szybko możemy dokonać poprawy błędu, jeśli taki (Państwa zdaniem) wystąpił.

Prosimy przesłać plik zawierający błędy na adres: pkb_gdansk@interia.pl.

W treści e-maila proszę zwięźle opisać, na czym polega błąd tłumaczenia (np. brak jakiegoś fragmentu, pominięcie słowa, niewłaściwe litery (tzw. literówka), niewłaściwa kolejność akapitów itp. Najlepiej oznaczyć w tłumaczonym tekście wytłuszczeniem lub kontrastowym kolorem błędny fragment, jeśli to możliwe.

KONIECZNIE NALEŻY W TYTULE E-MAILA WPISAĆ SŁOWO „REKLAMACJA” I PODAĆ NUMER (KOD) ZŁOŻONEGO PRZEZ SIEBIE ZLECENIA

Tłumaczenia przysięgłe

Proszę podkreślić błędnie wpisany fragment na oryginale otrzymanego tłumaczenia, a następnie proszę zeskanować lub sfotografować tę stronę i przesłać jako załącznik e-mailem na adres: pkb_gdansk@interia.pl.

KONIECZNIE NALEŻY W TYTULE E-MAILA WPISAĆ SŁOWO „REKLAMACJA” I PODAĆ NUMER (KOD) ZŁOŻONEGO PRZEZ SIEBIE ZLECENIA

Wyślemy listem priorytetowym na Państwa adres poprawiony dokument.

Przy okazji warto wyjaśnić, że najczęściej pomyłki powstają z powodu mało czytelnych oryginałów dokumentów, niewyraźnego druku, zniszczenia dokumentów. Bywa, że litery są niedokładnie wydrukowane, stąd tłumacz może mieć kłopoty z odróżnieniem „0” od „O” czy „Z” od „2”, zwłaszcza w dokumentach do rejestracji pojazdów.